8- 9 juli - Xbox & ATG-möte

MÅNDAG 8 juli

Promenerade till Mjärdevi denna måndag. Visst, solen sken inte, men det var uppehåll och det räcker ju. Idag tog jag vägen via Universitetet.
 
 
 
TL-sysslor hela dagen och så fick jag schemat för hur jag och mina kollegor ska jobba i Releasy-tältet på Stadsfesten v 34. Jag har fått äran att fixa sockervadd och poppa popcorn. Alltså, det ska bli så himla kuuuul!



Återkommer med mina tider och var vi på Releasy håller hus någonstans. För självklart kommer du och hälsar på, lr hur?

Kartan är klickbar och tar dig till Stadsfestens hemsida.


TISDAG 9 juli

Först jobbade jag. Och efter jobbet jobbade jag lite till kan man säga. Det var ATG-möte på Scandic City, nere vid Stångån nämligen. Vi satt och snackade i 1,5 timme innan det blev dags att bryta upp och gå hem.


När jag kom hem fick jag syn på Hasse Hare vid odlingslådorna. Han är ganska van vid människor och vände inte förrän jag passerade in genom gärdesgården. Då blev det lite för mycket närkontakt.

 
Förra veckan bestämde jag mig för att skaffa Xbox och Kinect. Hade ju ingen lust att köpa nytt så jag ropade in ett på Tradera. Jag vet ju inte hur mycket jag kommer spela. Nåja, spela och spela. Syftet är egentligen att skaffa ett roligt sätt att vara aktiv hemma. Jag ser inte direkt på TV utan den står på mer för sällskaps skull. Men TV:n finns ju där så någon bättre nytta kan den ju får göra.
 
 
Får se vad det blir för någon sport/aktivitet. Att valet blev en Star Wars edition är dock en gåta, även för mig själv. Jag är TOTALT ointresserad av Star Wars nämligen. Och det fanns andra alternativ. Behöver jag berätta att det här köpbeslutet liksom kom litiiie spontant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0