2 juli - Tisdag men lite extra bilder

Hotellservicedag som avslutades med restaurangbesök.
 

Efter frukost laddade jag för en hotellrunda.


Först hämtade jag bilen på parkeringen och passade på att gå ner och knäppa ett strandkort över Pythagorio beach.


Idag passade jag på att ta lite bilder på sånt som jag alltid åker förbi annars.
 

Berget Kerkis 1433 m ö h, som gör att jag alltid längtar tillbaka till Samos och kanske speciellt till Votsalakia.


Vy över Ormos med den söta lilla fiskehamnen.


Efter Samaina Inn tog jag norra sidan mot Samos stad för en mellanlandning på kontoret.


Kryssningsfartyget hade kommit i Samos stad på morgonen.


Kvällen avslutades med mingel på Casa di Roma där jag testade deras kyckligfilé med samosvinsås - men jag får nog påstå att den rätten skall avnjutas på Votsalakia taverna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0