16 juli - Och så lite hotellservice då

Ingen ville mig något i Pythagorio på förmiddagen och bara några behövde mig på kvällen i Karlovasi. Tillbaka i Pythagorio på kvällen igen fick jag liksom bara ett uppdrag. Det är annorlunda gäster den här veckan, helt klart!
 
Den här vackra tisteln har jag åkte förbi länge nu. Äntligen fick den vara med på bild.
 
Vy upp mot Marathokambos
 
Claus, min danska kollega (Primo Tours), och jag gick och käkade på Four seasons. Eftersom de inte har ölet Fix Dark fortsatte vi till nästa restaurant (Elia) som har dylik produkt, där Claus läste högt från danska Facebooksidan om hur det är att vara reseledare och vi skrattade hjärtligt åt inläggen till halv tolv då vi bestämde oss för att det var dags att gå hem var och en till sitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0