21 januari - Kan vi inte få shoppa lite?

Efter frukosten lämnade vi Pushkar till förmån för Jaipur,  Rajastans huvudstad, grundlagd 1727.

Idag tog jag inte ett enda foto heller. Ibland liksom bara jag glömmer bort eftersom jag har sett grejerna tidigare, va.

Det är iallafall en transportsträcka på sisådär 5,5 timme och som vanligt är det alltid något att titta på under vägen. Indien är en värld av upplevelser!

Men det här gjorde vi på eftermiddagen efter lunchen:
Eftersom de flesta gäster var väldigt shoppingsugna tog vi en sväng i en kaotisk bazar. Jag köpte ett par nya örhängen till min Sari. De hade köpte förra gången är för mycket nickel i, märkte jag.

Antal steg: 6713

Efter frukost lämnar vi Pushkar för att åka österut mot staden Jaipur – Rajastans sjudande huvudstad, även känd som ”Den Rosa Staden”. Grundlagd 1727,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0