22 april - Man BEHÖVER inte vanliga kläder

Förmiddag med bloggande och prestationsångest. Listan på glasdörren bara växte, tyckte jag. Dags att göra sig av med några av stressorerna: Rundresebloggarna.

Satte igång med att redigera bilder och ladda upp dem i Utkast här på blogg.se. Jag blev klar med Vietnam och Indien och har nu bara USA kvar innan de ska ut till resenärer och publikum.


Antalet post-it ökar med det jag kommer på att jag måste göra innan jag åker

Fruffade runt i fleecemorgonrocken hela dagen och tog paus i redigerandet för att laga till fler matlådor vilket innefattade pasta- och riskokande samt lövbits- och fläskkarréstekande. Och det gick jättebra att laga mat i morgonrock!


12 matlådor i frysfacket och när kvällen kom hade jag sex kvar i kylen. (Tre hade jag redan hunnit sätta i mig. Jag är så himla glad i min egen mat haha!)

Vid fyratiden bestämde jag mig för att krypa ur morgonrocken, duscha och tvätta håret, för att sedan krypa in i den igen. Jag hade ju faktiskt inget som KRÄVDE att jag tog på mig något annat idag. Nästan lite lyxigt!


Hårtvätt och sen råttsvansar. Ja, man har inte rolligare än man gör sig!


La fram biljetterna för morgondagens trav på Mantorpbanan. Det vore ju jobbigt om de inte kom med. De åkte faktiskt ner i plånboken för säkerhetsskull...



Antal steg:  Någon räknare fanns inte på morgonrocken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0