27-28 september - Pluggdagar

27 september

Det blev en dator- och Jonzondag idag. Tiden går och det är ju en del kvar innan jag ska åka på torsdag morgon.

Jonzon var hemma och vaktade huset idag. Han gillar att slippa dagis. Det är lite som hans egna vilodag när han slipper folk och fä, typ. Men idag blev det vi två som gick på promenad i skogen. Det var ett skönt avbräck i studierna.

Här är lite bilder från dagen!




28 september
Det var meningen att åka till Milla och Elton och käka våfflor på eftermiddagen men Milla hade blivit genomförkyld så vi sköt fram det tills jag kommer hem. Jag får hoppas barn och barnbarn kommer hem och äter våfflor i Rappet i mitten av oktober istället!

Så  jag satt framför datorn hela dagen och fick soffskav på sittbenet. Ingen möbel är bekväm vid 12 timmars jobb framför datorn! Gjorde avbrott för packning... och ompackning när jag insåg att en resväska var för stor. Det blev att packa i handbagaget istället och skicka det. Fick till och med plats med locket fullt av miniostbollepåsar hehe



Antal steg: Ingen aning


JONZONS HÖRNA

Här är en lite film från skogspromenaden...




När inte Jonzon ligger oss slappar han i sin fåtölj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0