23 oktober - Projekt Vietnam nästa!

Idag gjorde jag en utbetalningsrequest på Twodollarclick.com på $1044. Det ska bli ytterst intressant att se om DE pengarna kommer. Dollarn från Donkeymail har ju fortfarande inte kommit (väntat i snart två månader nu) så det kontot är jag inte aktiv på längre. Att kasta bort tid är inte min grej. Jag vill leva konstruktivt och meningsfullt med allt jag företar mig :o)

Och nu är jag klar med allt forskande om Thailand - för den här omgången iallafall, för klar blir jag aldrig. Det finns alltid något nytt att lära! Men jag började med Vietnam-programmet som jag ämnar ha klart tills om två veckor när jag sticker dit. Känns bra så här långt!!

Av Martina fick jag ett foto på Albin i overallen han fick på Namnkalaset...


Albin i overallen han fått av gammelfarmor Berit och gammelfarfar Lennart

Och av Pajen fick jag en bild på en butik som är uppkallad efter honom själv (?)


Han önskade dock att det hade varit en liiiite mer glamourös butik...


Glukosvärde. 7,6...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0