3 mars - Fridag med hästflugor

Solstolsläge fram till straxt före halv tre. För efter att ha varit omgiven av hästflugor under en timmes tid och blivit hjärtinnerligt trött och irriterad över att behöva vifta med händer och fötter hela tiden packade jag ihop mina grejer och gick hem.

Uppmärksamma att det står förklarat att hästflugor ”suger blod och svett från hästar och nötkreatur” där jag förmodligen ska sälla mig till sistnämnda eller?

Aja, jag fick nästan 5 timmar i solen och ska väl inte klaga, antar jag. Fast jag hade ju tänkt mig ytterligare en timme...


Gjorde inget speciellt resten av dagen. Slappade framför datorn med avbrott för lite matlagning då.
En soft fridag, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0