17 februari - Kangenblogg och besök hos Mats och Anne

Förmiddagen blev en hemma dag framför datorn. Har ju blivit amatörforskare i olika ämnen sedan fotledsfrakturen och sedan ett par veckor har jag forskat i joniserat vatten. Och det jag har fått fram är så intressant att jag startade ny blogg i ämnet. (se nedan)

På eftermiddagen var det dags att bege sig på tur till Lambohov för att besöka en gammal klasskamrat från grundskolan, Mats/Tesa/Hubbe - välj själv förnamn hehe Det har varit lite olika genom åren. Hans sambo, Anne ska till Hugget (eg Magawish) om en vecka och jag var där för att berätta lite om stället men vi hade så mycket annat att prata om så det blev mer eller mindre så att jag ska maila info haha. Så kan det vara. Lite kul!
Och de har två jättemysiga boxrar, Wilma och Hemlis. Sistnämnde hade jag gärna tagit med hem. Påminde så himla mycket om Jonzon i sättet, lika barnslig kan man säga.
Efter att ha ätit en god middag med ett glas rött (!) blev det hemfärd mot inspektion av Jonzon i 5 minuter. Det luktade förmodligen MYCKET märkligt om mig. Tyvärr glömde jag ta fram kameran så ni får la TÄNKA er.




Så var det ju det där med nya bloggen då. Välkommen att kika in på http://www.kangen.blogg.se om du är intresserad. Den kommer fyllas på med allt jag har hittat men eftersom det är så mycket så tar jag lite i taget så kom gärna förbi ett par gånger i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anne Haglund

Nu har jag läst "ikapp" i din blogg och hittade ju det här också!

Tack snälla för alla goda råd jag fick via dig - det blev som sagt en toppensemester!!!

Hoppas vi ses snart igen!

Kram Anne, Mats och boxerbrudarna!

2010-03-15 @ 18:46:33
URL: http://www.sparrings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0