11 mars- annons på kameran

Idag har jag inga fotografier!
Jag vet att det är lite konstigt. Men jag glömde bort att ta kort idag! Och det hände inget speciellt direkt. Så det handlar INTE om att jag skickade min analoga idag, alltså.

Idag jobbade jag dag och det blev en hemmadag!
Carro skulle följa med Nancy till träningen på kvällen. Hon hade tid med sin Personliga tränare (PT) Staffan första gången idag. Schysst idé! Jag tror det är jättebra att ha någon som peppar en hela tiden och gör det lite svårare att ge upp träningen.

När jag kom hem hade jag fått fem mail angående min kamera. Hade satt ut en annons tidigare. Jag lät den första få köpa den, Tony hette han. Han berättade att hans kompis fotograferade och hade eget lab och så hade han blivit lite intresserad och ville ha något bra.
Det gjorde mig självklart glad. Här var det någon som uppskattade bra grejer!
Lovade kolla upp avgifter för att kunna skicka den till honom imorgon, onsdag.

Annars gjorde jag inget särskilt mer än att jag, såsom min vana trogen, begravde näsan i böckernaoch satte på grekiska kursen i CD:n (lånade ju en ny med CD istället, ju) men gav upp. Det GÅR inte att läsa Grekisk historia OCH lyssna på grekiska samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0